مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-21اقتصادي

منطقه نمونه گردشگری بوجه و غار چال نخجیر به بخش خصوصی واگذار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: در سال جاری واگذاری منطقه نمونه گردشگری بوجه شهرستان خمین و غار چال نخجیر دلیجان به بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی مرزبان ظهر امروز در بازدید از غار چال نخجیر در خصوص برنامه های پیش بینی شده واحد سرمایه گذاری این اداره کل در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری صدور مجوز 75 مورد تاسیسات گردشگری و بهره برداری از 20 طرح گردشگری پیش بینی و هدفگذاری شده است.

وی حجم سرمایه گذاری برای موارد مذکور را بالغ بر 3700 میلیارد ریال دانست و افزود: مجموعه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی تلاش خواهد کرد که در طول سال 1400 در جهت تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیابی ها و مانع زدایی ها حرکت کند و به نظر می رسد که 75 مجوز تاسیسات گردشگری و 20 طرح گردشگری، 750 فرصت شغلی را در استان مرکزی ایجاد کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: در سال جاری پروژه هایی چون مجموعه هتل اطلس(هتل خیبر سابق) واقع در شهر صنعتی اراک پس از بازسازی و مرمت در راستای احیای تاسیسات گردشگری راکد بهره برداری خواهد شد، همچنین تاسیسات اقامتی پذیرایی واقع در مجتمع خدماتی رفاهی شرکت آبادیس پارسیان دژ در محور دلیجان- سلفچگان از دیگر پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه نمونه گردشگری بوجه و غار چال نخجیر به بخش خصوصی واگذار می شود

منطقه نمونه گردشگری بوجه و غار چال نخجیر به بخش خصوصی واگذار می شود