مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-21اقتصادي

حذف تدریجی دفترچه بیمه سلامت از امروز


مدیرکل بیمه سلامت گیلان با اشاره به حذف تدریجی دفترچه بیمه ، گفت: یکی از توقعات به حق مردم، ارائه دهندگان خدمت و بیمه های سلامت، شفافیت حداکثری، - جمشید محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، از حذف تدریجی دفترچه بیمه سلامت خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهداف استراتژیک سازمان بیمه سلامت استفاده حداکثری از دولت الکترونیک بوده که حذف تدریجی دفترچه گامی مهم و اساسی در این راستا است.

وی با بیان اینکه یکی از توقعات به حق مردم، ارائه دهندگان خدمت و بیمه های سلامت و کل نظام کشور شفافیت حداکثری، ارائه سریع خدمات، پیاده سازی قوانین و مقررات بالادستی و صرفه جویی در وقت و هزینه ها است، افزود: همه این موارد در نسخه نویسی الکترونیک  و حذف دفترچه ها که از امروز انجام می شود، محقق خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان یکی از مهم ترین راه برون رفت از مشکلات حوزه سلامت را الکترونیکی کردن خدمات سازمان بیمه سلامت برشمرد و گفت: اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه ها از مهم ترین راهکار برای برون رفت از مشکلات حوزه سلامت است.

محمدی بر ضرورت همکاری همه جانبه در اجرای این هدف استراتژیک تأکید کرد و افزود: ضروری است تمامی پزشکان اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد نسبت به مشارکت در برنامه نسخه نویسی الکترونیک همکاری کامل داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف تدریجی دفترچه بیمه سلامت از امروز

حذف تدریجی دفترچه بیمه سلامت از امروز