مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-21اجتماعي

اقامه نماز جماعت در 70 درصد مساجد قم


معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم از تداوم اقامه نماز جماعت در حدود 70 درصد مساجد استان خبر داد و تصریح کرد: حدود 30 درصد از مساجد استان تعطیل است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یونس عالی پور که امروز در نشست یی چه در فضای بسته و چه در فضای باز است.

وی افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر بسیاری از برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان تعطیل شده است، ضمن آن که بقاع متبرکه استان در تعطیلی کامل به سر می برند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم ادامه داد: البته مدیر حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (س) در نشست هفته گذشته ستاد مدیریت بحران استان از تشکیل برخی تجمع های ناخواسته در صحن های حرم مطهر خبر داد که در این موضوع نیز، تذکر لازم مبنی بر ضرورت عدم تشکیل این تجمع ها داده شده است.

عالی پور درباره فعالیت مساجد استان در شرایط فعلی نیز خاطر نشان کرد: حدود 30 درصد مساجد استان، رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را در دستور کار خود دارند، اما همچنان حدود 70 درصد مساجد قم اقدام به برگزاری نماز جماعت می کنند.

وی در این باره اضافه کرد: باید گفت شاید خود سازمان تبلیغات اسلامی استان اعتقادی به عدم برگزاری نماز جماعت در مساجد نداشته باشد، اما در عین حال تذکرهای لازم در این باره دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جماعت در 70 درصد مساجد قم

اقامه نماز جماعت در 70 درصد مساجد قم