مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-21سياسي

اخلاق، عدالت و واکسن کرونا


اگر عدالت به معنای قرار دادن و نهادن هر چیز در محل حقیقی خود باشد، عادل کسی است که هر چیز را در جای خود قرار دهد؛ ازجمله واکسن را.

- دیدگاه دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر اصفهان درباره عدالت در توزیع واکسن کرونا؛ اخلاق، عدالت و واکسن کرونا ایسنا/اصفهان اگر عدالت به معنای قرار دادن و نهادن هر چیز در محل حقیقی خود باشد، عادل کسی است که هر چیز را در جای خود قرار دهد؛ ازجمله واکسن را.

طی چند روز گذشته رییس دانشکده علوم پزشکی یکی از شهرها، استفاده برخی مدیران و اعضای شورای شهر را از سهمیه واکسن پاکبانان تأیید کرد و بعد هم خبر رسید که مدیری، سهمیه واکسن یک خانه سالمندان را به خانواده اش تزریق کرده است! حجت الاسلام حسن بابایی، دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر و مسئول کمیته محتوایی ستاد همیاران سلامت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در این باره به ایسنا می گوید: شنیدن این خبرها بسیار ناگوار بود.

مگر می شود مدیری در نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به چنین اقدامی بزند، آن هم مدیرانی که با شعار تحقق عدالت به این مقام دست یافته اند؟ او تأکید می کند: اگر عدالت به معنای قرار دادن و نهادن هر چیز در محل حقیقی خود باشد، عادل کسی است که هر چیز را در جای خود قرار دهد؛ یعنی حقوق همه افراد را لحاظ نموده و ذره ای در این امر کوتاهی نورزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق، عدالت و واکسن کرونا

اخلاق، عدالت و واکسن کرونا