مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-21سياسي

نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد


جانشین فرماندهی انتظامی کردستان گفت: انتخابات دارای 4 مولفه امنیت، رقابت، مشارکت و سلامت است که نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، سردار رسول برزویی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای تامین و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سقز که در سالن اجتماعات انتظامی شهرستان برگزار شد، با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، از آمادگی این نیرو در استان کردستان برای حضور مردم همراه با امنیت در پای صندوق های اخذ رای خبر داد.

وی با بیان اینکه، برای تامین امنیت این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه، بر اساس نظرسنجی ها، سطح رضایت آحاد جامعه از نیروی انتظامی افزایش یافته است، این اعتماد را بزرگترین سرمایه اجتماعی برای نیروی انتظامی برشمرد.

سردار برزویی، بر لزوم تحقق شعار سال از طریق سه محور امنیت تولید، امنیت سرمایه گذاری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا تاکید کرد.

وی همچنین بر ضرورت تدابیر لازم در شهرستان سقز برای پیشگیری از وقوع سرقت تاکید کرد.

ماموستا سید حسین حسینی امام جمعه سقز هم در این نشست با بیان اینکه امنیت بزرگترین نعمت برای هر جامعه ای است، از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد

نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات آمادگی کامل دارد