مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-21اجتماعي

پیش بینی بارش های پراکنده برای استان قزوین تا شنبه


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا پایان هفته در ساعات بعدازظهر و شب با گذر متناوب مواج تراز میانی جو افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره ای از مناطق رگبار و رعد و برق پراکنده را شاهد خواهیم بود.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا پایان هفته در ساعات بعدازظهر و شب با گذر متناوب مواج تراز میانی جو افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره ای از مناطق رگبار و رعد و برق پراکنده را شاهد خواهیم بود.

مریم بهروزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی تا شنبه 4 اردیبهشت در ساعات بعدازظهر و شب با گذر متناوب مواج تراز میانی جو افزایش ابر، گاهی وزش باد و در پاره ای از مناطق رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: برای جمعه 3 اردیبهشت در اکثر مناطق استان به ویژه نیمه شرقی شاهد ناپایداری خواهیم بود البته ناپایداری های خفیف است؛ به لحاظ دمایی نیز روند نسبی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته آوج با 10 و رازمیان با 33 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین 12 و 29 درجه سلسیوس در نوسان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های پراکنده برای استان قزوین تا شنبه

پیش بینی بارش های پراکنده برای استان قزوین تا شنبه