مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-21سياسي

ساخت دستگاه درمان خانگی کرونا توسط جوان نخبه قزوینی


یک جوان نخبه قزوینی موفق به ساخت دستگاه کمک تنفسی سی پپ شده که بهترین گزینه برای درمان خانگی کرونا است.

- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: یک جوان نخبه قزوینی موفق به ساخت دستگاه کمک تنفسی سی پپ شده که بهترین گزینه برای درمان خانگی کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مریم بیدخام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه کمک تنفسی قادر است در شرایط کنونی که با اوج گیری مرحله چهارم کرونا روبه رو هستیم، جایگزین بهتری برای دستگاه ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) محسوب شود.

وی با بیان اینکه دستگاه سی پپ (CPAP) سیار بوده و بهترین گزینه برای درمان بیماری کرونا در نقاهتگاه و منزل است، اظهار داشت: اگر این دستگاه، مورد حمایت مسؤولان قرار گیرد و شاهد تولید انبوه این محصول باشیم، قطعا روند درمان بیماران تنفسی را تسریع می بخشد.

بیدخام بیان داشت: این دستگاه در دانشگاه چمران و بیمارستان بقیه الله و ولایت قزوین با نظارت کادر درمان تحت آزمایش قرار گرفته و نتایج آن نیز مثبت اعلام شده است.

به گفته این مسؤول، آزمایش های انجام شده با این دستگاه نشان می دهد بیمارانی که به علت کرونا با سطح اکسیژن خون زیر 70 درصد روبه رو هستند، پس از استفاده از این دستگاه به سطح اکسیژن بالای 95 درصد می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه درمان خانگی کرونا توسط جوان نخبه قزوینی

ساخت دستگاه درمان خانگی کرونا توسط جوان نخبه قزوینی