مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-21اجتماعي

اجرای طرح «هر کوهنورد، یک امدادگر» در همدان


رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از برگزاری طرح رایگان «هر کوهنورد، یک امدادگر» با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از برگزاری طرح رایگان هر کوهنورد، یک امدادگر با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خبر داد.

علیرضا گوهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال های اخیر بسیاری از افراد به طبیعت گردی و کوهپیمایی روی آوردند چراکه مسیرهای کوهپیمایی و کوهنوردی همدان از دسترس ترین مسیرها هستند و همین مسئله باعث می شود در روزهای تعطیل، جمعیت زیادی در ارتفاعات استان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات بسیار مهمی که در کوهستان با آن مواجه هستیم، بحث حوادث است، مطرح کرد: متولی امدادونجات، جمعیت هلال احمر است و این سازمان در مباحث تخصصی مانند امداد در کوهستان، تفاهم نامه هایی با سازمان های مربوطه عقد می کنند.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ادامه داد: در همین راستا ما یک پایگاه امدادونجات در میدان میشان و یک کارگروه جست وجو و امدادونجات در هیئت کوهنوردی استان داریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرایش مردم به کوهپیمایی به این نتیجه رسیدیم که این جمعیت را باید آموزش دهیم تا هر کوهنوردی خود بتواند کمک های اولیه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر کوهنورد، یک امدادگر» در همدان

اجرای طرح «هر کوهنورد، یک امدادگر» در همدان