مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-21دانش

ناکارآمدی تحریم ها / سرمایه گذاران خارجی با قرارداد های هوشمند جذب می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری صندوق پژوهش و فناوری وبینار آشنایی با خدمات قرارداد های هوشمند؛ - در یک همکاری مشترک و با برگزاری وبیناری، خدمات مربوط به قرارداد های هوشمند به شرکت های دانش بنیان و خلاق آموزش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری صندوق پژوهش و فناوری وبینار آشنایی با خدمات قرارداد های هوشمند؛ دور زدن تحریم ها برای عقد قرارداد با جذب سرمایه گذار خارجی را برگزار می کنند.

این رویداد 26 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت آنلاین بر روی سامانه سمینار صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان برگزار خواهد شد.

مدیران شرکت های دانش بنیان و خلاق، شتاب دهنده ها، صندوق های سرمایه گذاری، پارک های علم و فناوری و مراکز تحقیقاتی می توانند از این فرصت یک روزه بهره مند شوند.

نقش ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این رویداد مشارکت در اطلاع رسانی و معرفی سخنرانان در زمینه قرارداد هوشمند و کاربرد های آن است و صندوق پژوهش و فناوری نیز با ایجاد زیرساخت، معرفی خدمات قرارداد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکارآمدی تحریم ها / سرمایه گذاران خارجی با قرارداد های هوشمند جذب می شوند

ناکارآمدی تحریم ها / سرمایه گذاران خارجی با قرارداد های هوشمند جذب می شوند