مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-21اقتصادي

معاون مطبوعاتی ارشاد هم نگران عدم تامین کاغذ روزنامه ها شد


معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در گفت و گویی از عدم تامین کاغذ روزنامه ها ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سال 99، با همراهی دولت، شخص رییس جمهور و وزیر محترم توانستیم کاغذ مطبوعات را در طول سال تامین کنیم.

حتی بعد از آنکه به دلیل کمبود شدید منابع ارزی، کاغذ مطبوعات از شمول ارز دولتی حذف شد، با همراهی وارد کنندگان و موسسات مطبوعاتی، سهمیه کاغذ مطبوعات را تا زمستان 99 و تا بخش قابل قبولی، تامین و توزیع کردیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با پیگیری های متعدد وزیر محترم موضوع کمبود کاغذ برای نشر و مطبوعات هم در سال گذشته و هم در سال جدید، در چندین مرحله به مسئولان مربوطه منتقل شد.

ضمن آنکه نامه نگاری هایی با معاون اول محترم رییس جمهور، معاون اقتصادی رییس جمهور و شخص ریاست محترم جمهوری صورت گرفت و دغدغه اهالی مطبوعات به اطلاع ایشان رسید.

خدادی در همین زمینه تصریح کرد: پی نوشت رییس جمهور محترم ذیل نامه اخیر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مایه دلگرمی شد چرا که ایشان تاکید کرده بودند در خصوص درخواست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام صورت گیرد تا نگرانی از کمبود کاغذ در سال 1400 مرتفع شود.

معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تغییرات مدیریتی در وزارت صمت و همچنین خروج کاغذ از تخصیص ارز دولتی، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مطبوعاتی ارشاد هم نگران عدم تامین کاغذ روزنامه ها شد

معاون مطبوعاتی ارشاد هم نگران عدم تامین کاغذ روزنامه ها شد