مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-21سياسي

صدور موافقت اصولی با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران مهرا قم


دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی موافقت اصولی شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی این نهاد با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران مهرا در جهاد دانشگاهی واحد استان قم را به این واحد ابلاغ کرد.

- صدور موافقت اصولی با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران "مهرا" قم ایسنا/قم دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی موافقت اصولی شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی این نهاد با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران "مهرا" در جهاد دانشگاهی واحد استان قم را به این واحد ابلاغ کرد.

مرکز هنر و رسانه ایران با هدف آفرینش های ادبی و هنری، تولید محتوای جذاب فرهنگی، برندسازی و بازاریابی در اردیبهشت ماه سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است و شکل گیری پردیس صنایع خلاق فرهنگی و تاسیس مدرسه هنر را از جمله چشم اندازهای خود معرفی می کند.

ایجاد زیرساخت شبکه های اجتماعی، طراحی منسجم تبلیغات دوره های آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی، راه اندازی سیستم ارتباط با مشتری و صدای فراگیر و طراحی پلن تبلیغاتی 14 روزه برای دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی از جمله فعالیت های این مرکز در سال 1399 به شمار می رود.

دکتر محمد حیدری رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در جمع معاونین و مدیران این واحد زحمات علی حسینی معاون فرهنگی این واحد را در خصوص پی گیری راه اندازی مرکز هنر و رسانه ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور موافقت اصولی با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران مهرا قم

صدور موافقت اصولی با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران مهرا قم