مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-21سياسي

شهرداری هایی موفقند که بتوانند مردمشان را با نشاط نگه دارند


شهردار حمیدیا با بیان این بافق شهری با طراوت و نشاط است، شهرداری هایی را موفق دانست که بتوانند مردم شان را با نشاط تر نگه دارند.

- ایسنا/یزد شهردار حمیدیا با بیان این بافق شهری با طراوت و نشاط است، شهرداری هایی را موفق دانست که بتوانند مردم شان را با نشاط تر نگه دارند.

امیر شاکری در حاشیه بازدید یک روزه خود از بافق، با تاکید بر لزوم همدلی و همکاری بین شهرداری ها و انتقال تجربیات بین آن ها، تصریح کرد: بافق شهری سرشار از طراوت و نشاط است و مطمئنا شهرداری هایی موفق هستند که بتواند مردم شان را با نشاط تر نگه دارند.

وی با بیان این که تاکنون تنها شهرداری بافق جداسازی 100 درصدی آب فضای سبز از آب شرب را انجام داده است، گفت: کیفیت مطلوب فضای سبز و درخت های کاشته شده، نوع فضای سبز و محل کشت، آسفالت خوب معابر با وجود عملیات گازکشی و فاضلاب شهری قابل توجه بود و با این که بافق، شهری بیابانی هست، نظافت بسیار خوبی بر آن حاکم است.

شهردار حمیدیا با بیان این که فعالیت شهرداری بافق در حوزه گردشگری جزو بهترین های استان یزد است، هدف این سفر را کسب و انتقال تجربیات بین شهرداری بافق و حمیدیا دانست و عملکرد این شهرداری را محسوس خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق، شهردار حمیدیا در این سفر به همراه اعضای شورای شهر خود از بافق دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری هایی موفقند که بتوانند مردمشان را با نشاط نگه دارند

شهرداری هایی موفقند که بتوانند مردمشان را با نشاط نگه دارند