مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-04-21اقتصادي

اصناف دیگر توان جریمه دادن بابت کرونا را ندارند


اگرچه در شرایط قرمز کرونایی، مشاغل گروه یک باز هستند، اما به دلیل بسته بودن اصناف زیرمجموعه در گروه های شغلی 2 و 3 و 4، - ایسنا/اصفهان رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: اگرچه در شرایط قرمز کرونایی، مشاغل گروه یک باز هستند، اما به دلیل بسته بودن اصناف زیرمجموعه در گروه های شغلی 2 و 3 و 4، این وضعیت بر میزان فروش مشاغل گروه یک نیز تاثیر گذاشته است.

رسول جهانگیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نگرانی اصناف مشاغل گروه 2، 3 و 4 از ادامه تعطیلی ها با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه در دوران پیک کرونا و در تصمیمات مختلف ستاد مقابله با کرونا اصناف با توجه به اینکه در دید و ویترین شهری هستند، برای هشدار و اعلام خطر به مردم تعطیل می شوند و به نوعی آنها بابت پیک های کرونا جریمه می شوند.

وی با بیان اینکه برخی معتقدند که مشاغل گروه یک در تمام شرایط باز هستند و از این تعطیلی ها آسیب ندیده اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه زنجیره ارتباط اصناف به یکدیگر مرتبط است، با تعطیلی مشاغل سه گروه دیگر حتی چرخه اقتصادی و فروش مشاغل گروه یک نیز دچار اشکال شده است.

رییس اتاق اصناف اصفهان توضیح داد: اگرچه در شرایط قرمز کرونایی، مشاغل گروه یک باز هستند، اما به دلیل بسته بودن اصناف زیرمجموعه در گروه های شغلی 2 و 3 و 4، این وضعیت بر میزان فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف دیگر توان جریمه دادن بابت کرونا را ندارند

اصناف دیگر توان جریمه دادن بابت کرونا را ندارند