مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-04-21پزشكي

منافع واکسن کرونای دانمارکی بیش از عوارض آن است / آغاز واکسیناسیون پاکبانان اصفهان


مدیر مرکز بیماری های واگیرمرکزبهداشت استان اصفهان گفت:منافع واکسن کرونای دانمارکی برای افراد بسیار بیشتر از عوارض آن است و لخته شدن خون ناشی از مصرف این واکسن در حد نرمال است.

- رضا فدایی در گفت وگو با برای سه هزار پاکبان اصفهانی اظهار داشت: این طرح در دو مرحله و در فاصله 28 روزه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر علاوه بر پاکبانان، پزشکان مطب دار، فعالان آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری پزشکی و در مجموع بخش خصوصی پزشکی اصفهان در حال واکسینه شدن هستند، ابراز داشت: بخش باقیمانده از کادر درمان و مراکز بهداشت و درمان نیز در پنجمین مرحله واکسیناسیون در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واکسینه می شوند.

28 هزار نفر در اصفهان به صورت ثبت شده واکسینه شدند مدیر مرکز بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه در این مرحله واکسن دانمارکی استرازنکا به جامعه هدف تزریق می شود، ادامه داد: تاکنون 28 هزار نفر در استان اصفهان به صورت ثبت شده واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چرا واکسن دانمارکی که دارای عوارض لختگی خون است و در کشور دانمارک استفاده از این واکسن لغو شده را در اصفهان تزریق می کنید، گفت: باید توجه داشت که موضوع لخته شدن خون به صورت یک در 250 هزار نفر و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع واکسن کرونای دانمارکی بیش از عوارض آن است / آغاز واکسیناسیون پاکبانان اصفهان

منافع واکسن کرونای دانمارکی بیش از عوارض آن است / آغاز واکسیناسیون پاکبانان اصفهان