مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-21اقتصادي

کاهش 39 درصدی نزولات جوی/ کاهش شبانه فشار آب در همدان


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان از کاهش 39 درصدی نزولات جوی خبر داد و گفت: بر این اساس از ساعت 12 شب تا 4 صبح فشار آب کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا نیکداد پیش از ظهر امروز با اشاره به کاهش 39 درصدی میزان نزولات جوی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و کاهش حجم ذخایر آبی، رخداد سالی دشوار به لحاظ کمبود ذخایر آبی دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در راستای عبور از شرایط پیش بینی شده از ابتدای سال جاری جلسات متعددی به منظور مدیریت شرایط برگزار شده است عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان از نخستین ساعات پس از تعطیلات نوروز کمیته های مدیریت بحران را تشکیل داده است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب همدان خاطرنشان کرد: در شرایطی که منابع آبی استان محدود و منابع آبی جدیدی نیز تعریف نشده است، لذا مدیریت مصرف از سوی مشترکین و انجام برنامه های متعدد از سوی شرکت آب و فاضلاب باید صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال به لحاظ کمبود منابع آبی سال خاصی را پیش رو خواهیم داشت گفت: در راستای مدیریت هرچه شایسته تر منابع موجود شرکت آب و فاضلاب همدان ضمن اجرای دستورالعمل ها، سعی دارد کنترل شرایط موجود را امکان پذیرتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 39 درصدی نزولات جوی/ کاهش شبانه فشار آب در همدان

کاهش 39 درصدی نزولات جوی/ کاهش شبانه فشار آب در همدان