مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-21اقتصادي

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین، تهدیدی جدی برای بقای بشر


22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت امسال «روز جهانی زمین» است و «احیای زمین، افزایش بهره وری برای توسعه پایدار» به عنوان شعار امسال انتخاب شد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، - 22 آوریل مصادف با دوم اردیبهشت امسال روز جهانی زمین است و احیای زمین، افزایش بهره وری برای توسعه پایدار به عنوان شعار امسال انتخاب شد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، می گوید: عوارض و پیامدهای مسائل زیست محیطی با قدرت و سرعت بالایی نمایان نمی شوند اما مسائلی جدی هستند که می تواند بقای انسان و سایر موجودات زنده را در کره زمین تهدید کنند.

شینا انصاری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: موضوع بی توجهی به ملاحظات محیط زیستی در سطح جهانی موجب شد بعد از انتشار کتاب بهار خاموش خانم راشل کارسون و در اولین اجلاس جهانی زمین در استکهلم، 22 آوریل روز زمین نام بگیرد تا همه جهانیان برای حفاظت از این سیاره قابل سکونت برای بشر و جلوگیری از اقداماتی که باعث تخریب هر چه بیشتر آن می شود، اقدام کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه به رغم اقدامات انجام شده برای حفاظت از زمین طی پنج دهه گذشته، تخریب ها در سطح جهانی روند بسیار گسترده و فزاینده ای داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین، تهدیدی جدی برای بقای بشر

تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین، تهدیدی جدی برای بقای بشر