مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-21پزشكي

مردم مراقب شگردهای کلاهبرداران به بهانه تزریق واکسن کرونا باشند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به هر گونه اقدام برای دریافت واکسن کرونا به صورت مجازی هشدار داد و گفت: مردم مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نسبت به هر گونه اقدام برای دریافت واکسن کرونا به صورت مجازی هشدار داد و گفت: مردم مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند.

دکتر اصغر مکارم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با تکذیب هرگونه مراجعه حضوری به مراکز بهداشت و ارسال پیامک برای دریافت واکسن کرونا با ورود به سامانه سیب اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر مشاهده شده عده ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می خواهند وارد لینک سایتی به نام سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا دریافت کنند.

وی دسترسی به سامانه سیب را مختص مراقبین سلامت و پزشکان دانست و افزود: دسترسی به سامانه سیب به صورت عمومی امکان پذیر نیست و فقط مراقبین سلامت و پزشکان می توانند وارد این سامانه بشوند.

مکارم لزوم خودداری مردم از ورود به هرگونه سایت و لینکی برای دریافت واکسن کرونا تاکید و اظهار کرد: به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن کرونا و ایجاد پرونده وارد هیچ سایت تحت هر عنوانی نباید شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هرگونه تشکیل پرونده و پرداخت اینترنی را نیز نوعی کلاهبرداری عنوان کرد و گفت: در شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مراقب شگردهای کلاهبرداران به بهانه تزریق واکسن کرونا باشند

مردم مراقب شگردهای کلاهبرداران به بهانه تزریق واکسن کرونا باشند