مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-04-20فرهنگي

شباهت «یاور» با «حشمت فردوس» دستوری بود؟/ تکذیب یک شایعه کرونایی


آرمان زرین کوب تهیه کننده مجموعه «یاور» نسبت به انتقادات مطرح شده درباره شباهت شخصیت یاور با بازی داریوش ارجمند در این سریال و شخصیت حشمت فردوس در سریال «ستایش» واکنش نشان داد.

- آرمان زرین کوب تهیه کننده مجموعه یاور نسبت به انتقادات مطرح شده درباره شباهت شخصیت یاور با بازی داریوش ارجمند در این سریال و شخصیت حشمت فردوس در سریال ستایش واکنش نشان داد.

آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال یاور که این شب ها از شبکه سه سیما روی آنتن می رود درباره شباهت شخصیت یاور با بازی داریوش ارجمند و شخصیت حشمت فردوس در ستایش و آنچه که یکی از بازیگران سریال گفته بود این شباهت با تاکید شبکه انجام شده است به خبرنگار مهر توضیح داد: نه شبکه از ما خواسته است که حشمت فردوس دیگری را درست کنیم و نه تیم سازنده سریال چنین هدفی داشته است و اساساً یک قصه و شخصیت تا به جمع بندی نرسد شکل نمی گیرد.

تلویزیون دنبال درامی پرمخاطب بود وی درباره تاکید و خواست تلویزیون و شبکه نسبت به این سریال ادامه داد: تلویزیون دنبال این بود که سریالی با یک درام اجتماعی و با مضمونی خانوادگی ساخته شود، سریالی که مخاطبش را جذب کند و چون نویسنده این سریال همان نویسنده ستایش بود شاید تلویزیون ویژگی هایی را که باعث شد سریال ستایش پرمخاطب شود خواسته باشد یعنی سریالی نوشته شود که صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت «یاور» با «حشمت فردوس» دستوری بود؟/ تکذیب یک شایعه کرونایی

شباهت «یاور» با «حشمت فردوس» دستوری بود؟/ تکذیب یک شایعه کرونایی