مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:002021-04-20اجتماعي

غربالگری 3000 نفر در مرز مریوان توسط هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: طی یکماه گذشته بیش از 3 هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر در مرز باشماق مریوان غربالگری کرونا شده اند.

- ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: طی یکماه گذشته بیش از 3 هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر در مرز باشماق مریوان غربالگری کرونا شده اند.

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روزهای پایانی سال گذشته وظیفه غربالگری مسافران پایانه مرزی مریوان به جمعیت هلال احمر سپرده شده و طی یکماه گذشته نجاتگران ما با تمام توان خود به خدمتگزاری مردم در مرز رسمی مریوان پرداخته اند.

وی تصریح کرد: در این مدت 64 تیم عملیاتی متشکل از نجاتگران آموزش دیده ی جمعیت در مرز مستقر بوده و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان به غربالگری مسافرین پرداخته اند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت بیش از 5 هزار عدد ماسک و 3 هزار ژل ضدعفونی دست در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

جلالی بیان کرد: علاوه بر طرح غربالگری مسافران، طی یکماه گذشته یک تیم عملیاتی متشکل از 3 نجاتگر جمعیت و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر نیز در مرز مستقر بوده اند.

وی ضمن تقدیر از هموطنانی که پروتکل های بهداشتی مواجهه با کرونا را رعایت می کنند، تاکید کرد: با توجه با بالا رفتن آمار مبتلایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 3000 نفر در مرز مریوان توسط هلال احمر

غربالگری 3000 نفر در مرز مریوان توسط هلال احمر