مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-04-20دانش

امتحانات دانشگاه ها مجازی برگزار می شود


وزیر علوم با بیان اینکه واحدهای عملی نیز تعطیل شده است درباره امتحانات پایان ترم گفت: فعلا با این وضع پیش بینی می شود امتحانات مانند ترم قبل به صورت مجازی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت دانشگاه ها در دو هفته اخیر با توجه به شرایط بحرانی کرونا گفت: با توجه به پیک شدید کرونا و با نظر ستاد مدیریت کرونا، دانشگاه ها را در شرایط سخت تری قرار دادیم، حضور دانشجویان، کارمندان و اساتید محدودتر شده است.

وی ادامه داد: تا شرایط برای حضور مساعد نشود، قاعدتاً این وضعیت ادامه می یابد، قبل از خیز جدید کرونا برخی دانشگاه ها به تعدادی از دانشجویان بر اساس ضرورت اجازه حضور داده بودند که در این دو هفته به سختی محدود شدند.

وزیر علوم با بیان اینکه واحدهای عملی نیز تعطیل شده است، درباره امتحانات پایان ترم گفت: فعلاً با این وضع پیش بینی می شود امتحانات مانند ترم قبل به صورت مجازی برگزار شود.

وی درباره اینکه آیا در شهرهای زرد و آبی هم امتحانات مجازی برگزار خواهد شد گفت: تا آخر ترم که از پانزده خرداد به بعد می شود اگر به شرایط زرد و آبی برگردیم آن وقت دانشگاه ها این اختیار را در این خصوص تصمیم گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات دانشگاه ها مجازی برگزار می شود

امتحانات دانشگاه ها مجازی برگزار می شود