مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 01:552021-04-20بين الملل

درخواست کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل برای آزادی شاهدخت امارات


دو ماه پس از پخش ویدیویی از بی بی سی که لطیفه آل مکتوم، دختر حاکم دبی در آن خود را به عنوان گروگان پدرش توصیف می کند، کارشناسان سازمان ملل امارات را به ارائه اطلاعات در مورد دختر حاکم دبی و آزادی وی دعوت کردند.

- دو ماه پس از پخش ویدیویی از بی بی سی که لطیفه آل مکتوم، دختر حاکم دبی در آن خود را به عنوان گروگان پدرش توصیف می کند، کارشناسان سازمان ملل امارات را به ارائه اطلاعات در مورد دختر حاکم دبی و آزادی وی دعوت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، کارشناسان مستقل حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه مشترکی اظهار داشتند: این که مقامات امارات پس از پخش این فیلم در ماه فوریه هیچ اطلاعاتی از لطیفه دختر شیخ محمد بن راشد ، حاکم دبی ارائه ندادند، ما را نگران کرده است.

کارشناسان سازمان ملل در ادامه خواهان ارائه اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت وی شدند.

در این بیانیه، کارشناسان خاطرنشان کردند که آنها از همان زمان نگرانی های خود را به دولت اماراتدر مورد ناپدید شدن اجباری و بازداشت غیر مجاز اعلام کرده اند.

آنها افزودند: بازداشت مداوم و بدون تماس لطیفه ممکن است عواقب مضر جسمی و روانی برای وی داشته باشد و ممکن است به یک رفتار بی رحمانه ، غیرانسانی و تحقیرآمیز منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل برای آزادی شاهدخت امارات

درخواست کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل برای آزادی شاهدخت امارات