مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 22:002021-04-20بين الملل

روسیه پرواز بر فراز جزیره کریمه را محدود کرد


روسیه با ارسال اخظاریه ای به سازمان های هواپیمایی، مناطقی از شبه جزیره کریمه و دریاهی سیاه را به طور موقت منطقه خطرناک برای پرواز اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، بر اساس گزارش ها، روسیه به صورت موقت پرواز ها بر فراز بخش هایی از شبه جزیره کریمه و دریای سیاه محدود کرده است.

بر اساس اخطاریه ای که روسیه به سازمان های هواپیمایی صادر کرده مناطقی از شبه جزیره کریمه و دریای سیاه به طور موقت به عنوان منطقه خطرناک برای پرواز های هوایی اعلام شده است.

روز 14 آوریل (25 فروردین) نیز روسیه اعلام کرد که به طور موقت عبور کشتی های جنگی خارجی از طریق آب های منطقه ای دریای سیاه را از روز 24 تا 31 آوریل (4 تا 10 اردیبهشت) به حالت تعلیق در می آورد.

این اقدام یک روز پس از آن اتخاذ شد که سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت که مسکو اقداماتی را در واکنش به تهدیداتی که از ناتو ناشی می شود اتخاذ خواهد کرد .

سرگیی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه نیز در بیانیه جداگانه ای گفت که محدودیت ها تنها برای کشتی های جنگی بوده و کشتی های مسافری و تجاری می توانند آزادانه در دریای سیاه عبور کنند.

مسکو در پاسخ به اعتراض کی یف که خواستار لغو محدودیت ها شده بود گفته است که هیچ محدودیتی برای استفاده از بنادر اوکراین در دریای آزوف و برای خطوط دریایی تجاری و مسافری در منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه پرواز بر فراز جزیره کریمه را محدود کرد

روسیه پرواز بر فراز جزیره کریمه را محدود کرد