مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-20اقتصادي

کرونا در قوچان همچنان جولان می دهد


بر مبنای جدیدترین گزارش نرم افزار ماسک، وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان قوچان از قرمز به وضعیت قرمز تیره درآمده است که این به معنی بروز وضعیت فوق العاده حاد کرونایی در این شهرستان است.

- هم زمان با بیشتر نقاط کشور و پس از پایان یافتن تعطیلات نوروز موج چهارم کرونا به شهرستان قوچان هم رسید و از 16 فروردین ماه وضعیت کرونایی این شهرستان به صورت رسمی قرمز شد.

اما سفرهای نوروزی و کمتر شدن محدودیت ها، جدی نگرفتن دستورات بهداشتی و مدیریت نادرست مسئولان همه و همه دست به دست هم داد و اوضاع کرونا هر روز بد و بدتر شد؛ این در حالی است که پیش از فرا رسیدن تعطیلات نوروز وضعیت کرونا در شهرستان قوچان ثابت شده بود و طی هفته های متوالی هیچ مورد فوتی در اثر ابتلا به بیماری کووید 19 گزارش نشده بود.

با گشتی در سطح شهر شاهد این هستیم که بسیاری از مغازه ها محدودیت های ستاد کرونا را جدی گرفته اند اما هنوز هستند محدود مغازه هایی که کرکره واحد تجاری را نیمه باز گذاشته و به پذیرش مشتری می پردازند و بر همین اساس در روزهای اخیر یک سالن ورزشی به دلیل اقدام به ارائه خدمات در محل واحد صنفی و یک جایگاه سوخت به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در قوچان همچنان جولان می دهد

کرونا در قوچان همچنان جولان می دهد