مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 17:052021-04-20سياسي

ویژگی های سعدی را در خودمان پرورش دهیم


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید بر محبوبیت و شهرت سعدی شیرازی در جهان گفت: اگر ویژگی های سعدی را در خودمان پرورش دهیم، رمز جاودانگی را در خویش بازنمود داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امشب در آیین گرامیداشت شیخ اجل سعدی شیرازی که امسال نیز همچون سال گذشته و آخرت اندیشی و عشق و نکونامی باشند، برای همه انسان ها همه خوبی هایی را که در زبان سعدی است آرزو می کنیم.

سعدی آینه تمام نسل هاست استاندار فارس نیز در ادامه صدای سخن سعدی، صدای آشنا و آینه آرزوی تمام عصرها و نسل ها دانست و گفت: امروز در تلخ کامیِ شیوعِ کرونا ، این صدا، روشن تر و رساتر از همیشه، در تمام دنیا، در داخل و خارج از مرزها به ویژه در فارس، زادگاه آن استاد بلندآوازه، حس همدلی و لزوم تلاش برای رهایی انسان از درد مشترک را متذکر می شود.

عنایت اله رحیمی با بیان این که آثار گرانبهای سعدی، حاملِ باورها، ارزش ها و فرهنگ متعالی و ممتاز ایرانی – اسلامی و منادی تعامل با همنوع است، اظهار داشت: سعدی تمام جهان را یک پیکر واحد می بیند و درد انسان ها را درد مشترک به حساب می آورد و می داند که حالِ ما، خوب خواهد بود اگر حالِ دنیا خوب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های سعدی را در خودمان پرورش دهیم

ویژگی های سعدی را در خودمان پرورش دهیم