مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-20دانش

دستاورد های دانش بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری با هدف افزایش بهره وری حضور در نمایشگاه ها، - یکی از اقدامات معاونت علمی و فناوری برای گسترش فناوری های حوزه آب و انرژی، راه اندازی نمایشگاه مجازی و دائمی این حوزه در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری با هدف افزایش بهره وری حضور در نمایشگاه ها، معرفی دستاورد های شتاب دهند ها و شرکت های دانش بنیان و امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت های حاضر در نمایشگاه و صنایع مرتبط با انرژی اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی و دائمی آب و انرژی کرده است.

یکی از دستاورد های این نمایشگاه مجازی، برگزاری رویداد ارائه نیاز های فناورانه، حوزه کاتالیست با حضور شرکت های دانش بنیان و برگزاری رویداد حمایت از ساخت داخل صنعت پتروشیمی بود.

امسال نیز رویداد های پتروشیمی، فناوری های نیروگاهی، انرژی در ساختمان، انرژی های خورشیدی، انرژی بادی، انرژی های زمین گرمایی و انرژی آبی (سد ها و انرژی آبی دریایی) و ذخیره سازی انرژی نیز در این نمایشگاه برقرار خواهد بود.

نمایشگاه مجازی آب و انرژی با ایجاد وب سایت رویداد ها که به آخرین فناوری های سه بعدی مجهز است به نوعی فضایی برای به روزرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد های دانش بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد

دستاورد های دانش بنیان حوزه آب و انرژی به نمایش درآمد