مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-20اجتماعي

پایانه مرزی پیشین ترانزیت بین ایران و پاکستان را هموار می کند


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: پایانه مرزی پیشین در جنوب سیستان و بلوچستان باعث رونق ترانزیت و آسان شدن ترددهای مرزی بین ایران و پاکستان می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: پایانه مرزی پیشین در جنوب سیستان و بلوچستان باعث رونق ترانزیت و آسان شدن ترددهای مرزی بین ایران و پاکستان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا داریوش امانی تهرانی شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از روستای تیس چابهار در جمع خبرنگاران افزود: مرز پیشین که فردا افتتاح می شود مجموعا در مساحت 13 هکتار احداث خواهد شد که فعلا سایت موقت آن به مساحت 2 و نیم هکتار با 250 هزار هکتار عملیات خاکی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون 28 میلیارد تومان برای سایت نخست هزینه شده افزود: 450 متر مربع ساختمان برای سایت نخست این مرز ساخته شده است.

به گفته وی، برای انجام کارهای جزیی مربوط به همین سایت هنوز هشت میلیارد تومان نیاز داریم.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه پیشین، سومین مرز مشترک ما با پاکستان است اظهارکرد: خدا را شاکریم که دو مرز ریمدان و پیشین در فاصله کوتاهی احداث شدند، قبل از سال 1400 این پروژه به همت همکاران ما در جنوب سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مرزی پیشین ترانزیت بین ایران و پاکستان را هموار می کند

پایانه مرزی پیشین ترانزیت بین ایران و پاکستان را هموار می کند