مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 14:102021-04-20اقتصادي

کاهش ساعت مترو در اصفهان / طرح زوج وفرد لغو شد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا فعالیت مترو از ساعت 6 صبح تا ساعت 18 مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اصفهان هفت برابر شده است.

کاهش سن مبتلایان به کرونا در اصفهان تا 57 سال وی با بیان اینکه بین 35 تا 45 درصد از تست های کرونا در اصفهان مثبت است، ابراز داشت: متوسط سن بستری به 57 سال رسیده و این در حالی است که در گذشته 78 سال بوده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به اینکه در جلسه امروز بر تشدید شدن نظارت ها در استان تاکید شده است، افزود: طی هفته گذشته اقدامات ویژه ای انجام شد که در برخی از موارد رعایت دستورالعمل ها را به 70 و در برخی موارد به 90 درصد رسانده است.

وی با بیان اینکه مقرر شد از این پس جلسات ستاد استانی کرونا به دو الی سه جلسه در اصفهان افزایش یابد، گفت: مراکز آموزشی، مدارس و ادارات باید تنها با حضور یک سوم کارکنان دایر باشد و مابقی به صورت دورکاری فعالیت داشته باشند.

غلامی با بیان اینکه اداره بازرسی استانداری در این زمینه باید نظارت ویژه داشته باشد، گفت: در زمینه ترددها نیز نظارت جدی توسط 33 دوربین جاده ای و 440 دوربین نظارتی در کلانشهر اصفهان اعمال قانون می کنند.

وی با بیان اینکه تیم های میدانی پلیس راهور از ساعت 22 نیز فعال شده است، ادامه داد: وضعیت تردد خودروهای غیربوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساعت مترو در اصفهان / طرح زوج وفرد لغو شد

کاهش ساعت مترو در اصفهان / طرح زوج وفرد لغو شد