مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 13:502021-04-20فرهنگي

پایان فیلم برداری مستند «بالا بمان»/ روایتی دیدنی از جهادی مثال زدنی


«بالا بمان» روایتی دیدنی از تلاش گروه جهادی ثامن الائمه(ع) برای آبرسانی به روستای سرتنگ فافر در بخش سوسن شهرستان ایذه در استان خوزستان است که حدود 50 خانوار در آن زندگی می کنند و به دلیل صعب العبور بودن روستا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فیلمبرداری مستند بالا بمان به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر طرفیانی، جوان خوش آتیه و کاربلد خوزستانی پس از هفت ماه تلاش به پایان رسید.

بالا بمان روایتی دیدنی از تلاش گروه جهادی ثامن الائمه (ع) برای آبرسانی به روستای سرتنگ فافر در بخش سوسن شهرستان ایذه در استان خوزستان است که حدود 50 خانوار در آن زندگی می کنند و به دلیل صعب العبور بودن روستا، از آب محروم مانده بودند.

امیر طرفیانی تهیه کننده و کارگردان این اثر تماشایی، به خبرنگار رهیاب می گوید: اهالی سرتنگ فافر که در یکی از صعب العبورترین و مرتفع ترین نقاط کشور در مرز میان استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند.

وی می افزاید: اهالی این روستا برای تامین آب شرب خود مجبور بودند مسیر سخت گذر هفت ساعته تا چشمه آب را طی کنند که علاوه بر مخاطرات زیاد، این وضعیت باعث مهاجرت بسیاری از اهالی روستا شده است اما بچه های گروه جهادی ثامن الائمه (ع) سپاه خوزستان آرزوی مردم روستا را محقق کردند و آب را به منازل آنها رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فیلم برداری مستند «بالا بمان»/ روایتی دیدنی از جهادی مثال زدنی

پایان فیلم برداری مستند «بالا بمان»/ روایتی دیدنی از جهادی مثال زدنی