مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-20سياسي

نشانه های مؤمن واقعی از نگاه امام سجاد(ع)


تسبیح و چهره و.

نشانه مؤمن واقعی نیست بلکه بر اساس فرموده امام سجاد علیه السلام تقوای در خلوت، صدقه در تنگدستی، صبر در مصیبت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی طی سخنانی در روز هفتم ماه مبارک رمضان در ادامه تفسیر سوره عنکبوت در حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: خداوند در سوره هشتم سوره عنکبوت احسان به والدین را مورد توصیه و سفارش قرار داده است که در روز گذشته به طور مفصل به آن پرداخته شد.

وی افزود: مؤمنان و پیروان خداوند جزو صالحان هستند و اگر فرزندی به واسطه ایمانش طرد شود نباید ناراحت شود چون جزو صالحان قرار خواهد گرفت.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: آیه دهم سوره عنکبوت در خصوص منافقان است که منافق اعتقادی مشرک و کافر است که تکلیف این جماعت کاملاً مشخص است و سوره منافقون درباره این افراد است و یکی از اقسام دیگر منافقان، نفاق عملی است که دروغ گویان، بدقولان و خائنین در امانت جزو منافقان عملی هستند و سوره دهم عنکبوت نیز در خصوص همین منافقان عملی است.

وی تأکید کرد: کسانیکه دارای ایمان ضعیف باشند اگر در فشار و سختی قرار بگیرند از ایمان خود دست خواهند برداشت و فقط در خوشی ها و در ظاهر به خدا ایمان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های مؤمن واقعی از نگاه امام سجاد(ع)

نشانه های مؤمن واقعی از نگاه امام سجاد(ع)