مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-20اقتصادي

امسال داخلی سازی 35 قطعه را در دستور کار داریم


مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: امسال داخلی سازی 35 قطعه و در صورت برداشته شدن تحریم ها، تمایل جدی برای صادرات را در برنامه داریم.

- نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز در نشست خبری آنلاین امروز، از داخلی سازی بسیاری از قطعات هایتک مانند ACU،ECU ، انواع سنسورها، کانکتورها و.

خبر داد و گفت: امسال داخلی سازی 35 قطعه را در دستور کار داریم، از جمله داخلی سازی قطعات های تک (با فناوری بالا) مانند ECU آغاز شده و داخلی سازی برخی قسمت های ترمز ABS در دستور کار است.

سخا تاکید کرد: داخلی سازی قطعات الکترونیکی به دلیل اینکه نیازمند سرمایه گذاری بالا است، وابسته به تیراژ تولید می باشد و به همین دلیل در دستور کار نداریم.

مدیرعامل یزرگترین و پیشرقته ترین قطعه سازی کشور با اشاره به اینکه محدودیت های داخلی و خارجی برای تامین مواد اولیه و تولید وجود دارد، اظهار کرد: محدودیت خارجی برای قطعات چند کاربردی بسیار مشکل ساز است.

تولیدکننده از لحظه ای که اقدام به واردات قطعه ای می کند درگیر بروکراسی های داخلی زیادی می شود، سپس وارد بروکراسی گمرک می شود که بسیار به تولیدکننده آسیب می زند.

سخا از تمایل برخی شرکت های خارجی برای همکاری و تعاملات مشترک با قطعه سازان ایرانی خبر داد و گفت: قطعه سازان از گذشته ارتباطاتی با شرکت های خارجی به ویژه در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال داخلی سازی 35 قطعه را در دستور کار داریم

امسال داخلی سازی 35 قطعه را در دستور کار داریم