مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-20سياسي

تدابیر دشمن در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است


جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز دشمنان هر تدبیری در نظر می گیرند، در منطقه و جهان با شکست روبه رو می‎شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر محمدرضا قرایی آشتیانی جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های که ظهر امروز (سه شنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه برای موفقیت در هر کار و مسئولیتی دو عامل نیت درست و عمل انقلابی بسیار مهم است، اظهار داشت: این دو عمل دائماً باید رصد شود و این ها جزء در سایه عبودیت و بندگی خداوند و تفکر در امور، محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه محبت راهی میانبر برای رسیدن به کمال است، گفت: خیلی ها برای رسیدن به کمال، راه های دشواری را طی می کنند، اما راه میانبر راه محبت است، و محبت از راه تفکر به عنایات و الطاف به دست می آید.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر اهل تفکر شدیم و محبت خداوند به قلب ما سرازیر شد، آن موقع اهل فهم و فطانت می شویم؛ زمانی که اهل فهم و فطانت شدیم، اهل فایده خواهیم بود، با قدرت عمل خواهیم کرد و اهل علم و دانش، فضیلت خواهیم شد.

امیر قرایی آشتیانی خاطرنشان کرد: می فرمایند حکماً حکمت را از راه سکوت به دست آوردند؛ علما علم را از راه کسب دانش کسب کردند و صدیقین، صدق را از راه خشوع و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر دشمن در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است

تدابیر دشمن در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است