مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-20سياسي

تاثیر احداث موزه آجر بر تقویت هویت فرهنگی تاریخی منطقه 19


طرح احداث موزه آجر تأثیر به سزایی نیز در حفظ و تقویت هویت فرهنگی تاریخی این منطقه و افزایش احساس تعلق شهروندان بویژه در محلات دولتخواه و شهید کاظمی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک شهردار منطقه 19 با مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران پیرامون بررسی مراحل اجرایی پروژه احداث موزه آجر در این منطقه برگزار شد.

علی توکلی شهردار منطقه 19 بر استفاده از ظرفیت های شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به منظور اجرای پروژه های عمرانی با رویکرد فرهنگی اجتماعی تأکید کرد.

وی طرح احداث موزه آجر در این منطقه را از جمله پروژه های فرهنگی این منطقه دانست که توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی به عنوان مشاور طرح در حال اجرا است.

به گفته توکلی این طرح ملی ضمن ارتقای ظرفیت سرمایه گذاری در این منطقه، تأثیرات بسزایی نیز در حفظ و تقویت هویت فرهنگی تاریخی منطقه و افزایش احساس تعلق شهروندان بویژه در محلات دولتخواه و شهید کاظمی خواهد داشت.

در این نشست کسری حسنی مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران نیز در خصوص مطالعات صورت گرفته، مراحل کار و راهکارهای لازم برای اجرای طرح موزه آجر در این منطقه مطالبی را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر احداث موزه آجر بر تقویت هویت فرهنگی تاریخی منطقه 19

تاثیر احداث موزه آجر بر تقویت هویت فرهنگی تاریخی منطقه 19