مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-20سياسي

ارتباط ستاد مواد مخدر کشور با استان مرکزی کمرنگ است


در مدتی که بنده در استان مرکزی حضور دارم یکی از مسئولین ستاد مواد مخدر کشور در استان حضور نیافته است تا از وضعیت استان و نحوه عملکردها مطلع شود.

- اراک- معاون استاندار مرکزی گفت: در مدتی که بنده در استان مرکزی حضور دارم یکی از مسئولین ستاد مواد مخدر کشور در استان حضور نیافته است تا از وضعیت استان و نحوه عملکردها مطلع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز اکرمی ظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در سال 1400 با اشاره به اینکه نگاهی که به معتاد متجاهر می شود، نگاه صحیحی نیست، اظهار کرد: معتاد متجاهر همچون سایر افراد جامعه یک انسان است ولی بخاطر درگیری با اعتیاد به عنوان یک فرد آسیب دیده است که برای تأمین هزینه مواد خود مجبور است در برخی موارد اقدام به زباله گردی کند و این اقدام او شرف دارد به اینکه برای تأمین هزینه های مواد مخدر اقدام به سرقت کند.

وی با تاکید بر اینکه در ساماندهی معتادین متجاهر باید کرامت انسانی آنان حفظ شود، بیان کرد: ساماندهی این افراد باید به گونه ای باشد که ضمن رعایت کرامت انسانی زمینه بازگشت آنان به اعتیاد و مواد مخدر فراهم نشود.

در حوزه مواد مخدر نیازمند مدیریت معطوف به نتیجه هستیم، متأسفانه هنوز در کشور یک تصمیم علمی و قاطع برای معتادین متجاهر گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ستاد مواد مخدر کشور با استان مرکزی کمرنگ است

ارتباط ستاد مواد مخدر کشور با استان مرکزی کمرنگ است