مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-20فرهنگي

برگزاری نشست تحلیل تفکر منطقی و زیبایی شناختی در فیلم «زندگی دیگران»


انجمن علمی دانشجویی آموزش و پرورش دانشگاه علامه طباطبایی تهران، نشست مجازی تحلیل تفکر منطقی و زیبایی شناختی در فیلم «زندگی دیگران» را برگزار می کند.

- برگزاری نشست تحلیل تفکر منطقی و زیبایی شناختی در فیلم زندگی دیگران انجمن علمی دانشجویی آموزش و پرورش دانشگاه علامه طباطبایی تهران، نشست مجازی تحلیل تفکر منطقی و زیبایی شناختی در فیلم زندگی دیگران را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، زندگی دیگران فیلمی آلمانی و اولین فیلم بلند فلوریان هنکل فون دونرسمارک و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان سال 2006 است.

فیلم The Lives of Others هفده سال پس از فروپاشی دیوار برلین ساخته شده است این فیلم، داستان حضور وزارت اطلاعات آلمان شرقی مشهور به اشتازی (Stasi) در برلین شرقی را در دهه 1980 را روایت می کند که وظیفه داشتند فعالیت های شهروندان آلمان شرقی را نظارت و بررسی کنند.

نشست تحلیل تفکر منطقی و زیبایی شناختی فیلم زندگی دیگران با حضور و تحلیلگری دکتر سعید آزادمنش ـ هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، روز سه شنبه 31 فروردین، ساعت 17 الی 19، به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://meeting.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تحلیل تفکر منطقی و زیبایی شناختی در فیلم «زندگی دیگران»

برگزاری نشست تحلیل تفکر منطقی و زیبایی شناختی در فیلم «زندگی دیگران»