مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-20دانش

برگزاری نشست تعیین تکلیف بیمارستان 96 تختخوابی پیشوا


نشست تعیین تکلیف بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان پیشوا به ریاست فرماندار پیشوا و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، دادستان شهرستان، رییس اداره اطلاعات، - ایسنا/تهران نشست تعیین تکلیف بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان پیشوا به ریاست فرماندار پیشوا و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، دادستان شهرستان، رییس اداره اطلاعات، معاون امور عمرانی فرمانداری، شهردار، رییس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار پیشوا ظهر سه شنبه 31 فروردین ماه در این جلسه بیان کرد: در سال 72 زمین مورد نیاز برای احداث مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از سوی شهرستان تامین و در اختیار این نهاد علمی قرار گرفت.

وی ادامه داد: بعد از آن در سال 87 بحث احداث بیمارستان توسط دانشگاه مطرح شد و مجددا زمین لازم برای این پروژه از سوی راه و شهرسازی به دانشگاه واگذار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی طی این سال ها در بحث تولید علم و فناوری، کمک شایانی نموده است ولی متاسفانه نتوانسته به تعهدات خود در راستای تکمیل و راه اندازی بیمارستان عمل کند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر و به ویژه از زمان شیوع کرونا، ضرورت وجود بیمارستان در منطقه بیش از هر زمان دیگری احساس شده است و علی رغم زحمات متولیان امر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تعیین تکلیف بیمارستان 96 تختخوابی پیشوا

برگزاری نشست تعیین تکلیف بیمارستان 96 تختخوابی پیشوا