مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-20سياسي

توجه ویژه به حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان


به حاشیه نشینی در این استان باید توجه ویژه ای شود که در همین راستا در بودجه 1400 به اعتبارات مربوط به حاشیه نشینی و بازآفرینی منطقه توجه زیادی شده اما این کافی نیست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به حاشیه نشینی در این استان باید توجه ویژه ای شود که در همین راستا در بودجه 1400 به اعتبارات مربوط به حاشیه نشینی و بازآفرینی منطقه توجه زیادی شده اما این کافی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمد علی موهبتی 31 فروردین ماه در نشست ساماندهی حاشیه شهرزاهدان اظهارکرد: یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی در سیستان و بلوچستان حاشیه نشینی بوده که با توجه منویات رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر به آن توجه زیادی شده است.

وی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: این نهاد نه تنها در شهرها بلکه در روستاها نیز کارهای بسیار بزرگی را چه در حوزه اشتغال و چه در حوزه معیشتی انجام داده که قابل تقدیر است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سایر نهادها مانند کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بهزیستی و سایر دستگاه های اجرایی نیز در حاشیه شهرهای استان اقدامات خوبی انجام داده اند.

وی افزود: حاشیه نشینی به عنوان یک بیماری ویژه در شهرهای مختلف سیستان وبلوچستان وجود دارد که مطالعات و اقدامات خوبی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان

توجه ویژه به حاشیه نشینی در سیستان و بلوچستان