مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-20حوادث

توقیف 34 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام


فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از توقیف 34 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف ،فاقد پلاک ، پلاک مخدوش و دارای دستور قضایی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، - ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از توقیف 34 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف ،فاقد پلاک ، پلاک مخدوش و دارای دستور قضایی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، در ایلام خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خصوص خودروهای متخلف و دارای دستور قضایی ،توسط گشت های انتظامی در سطح شهرستان ایلام اجراء شد، اظهار کرد: در این طرح 34 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف،فاقد پلاک،پلاک مخدوش و دارای دستور قضایی شناسایی و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطر نشان کرد : یکی از اولویت های پلیس در اجرای این طرح ها ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان با هدف ایجاد آسایش روحی و روانی، برقراری نظم و امنیت مطلوب و رفع دغدغه های مردم است.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه افتخار ما خدمت به مردم در زیر پرچم ولایت است، گفت: تولید و حفظ امنیت نیازمند مشارکت شهروندان با پلیس است بنابراین دستیابی به امنیت پایدار و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی مستلزم مشارکت همگانی و احساس مسئولیت جمعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 34 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام

توقیف 34 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در ایلام