مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-20سياسي

شیوه سوییسی روحانی برای حل مشکلات/ میخواهند با فرافکنی دولت را تطهیر کنند


جناب رییس جمهوری در پایان دولت شما هستیم و شما حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی را در گرو انتخابات به شیوه سوییسی می دانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی در نشست علنی امروز (سه شنبه 31 فروردین ماه) دست دادن به دشمن و صرفا خنده دشمن را راه حل مبارزه با استکبار و حل مشکلات می دانست.

وی اظهار داشت: این تفکر به خاطر همان لبخند دشمن راضی به اجرای یکجانبه همه تعهدات برجامی راضی شد و امروز چاره ای جز اعتراف به راه غلط رفته خود ندارد، ولی تفکر انقلابی دشمن را سر جایش نشاند و راهی جز تسلیم در مقابل ملت بزرگ ایران ندارد و این تفکر حتما می تواند مشکل تولید، توزیع، تورم، کنترل نظام پولی و وابستگی اقتصاد کشور به نفت را حل کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تفکر انقلابی هرگز مردم را رها نمی کند و همواره منافع ملی را بر منافع فردی و حزبی و جریانی ترجیح می دهد.

زارعی در ادامه نطق میان دستور خود اظهار داشت: جناب رییس جمهوری در پایان دولت شما هستیم و شما حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی را در گرو انتخابات به شیوه سوییسی می دانید آیا مطالبه مردم در پایان دولتتان انتخابات قانون اساسی است؟ شما این روزها نگرانید که حتی مردم بر سر میز صبحانه به جیب خود نگاه می کنند برگه FATF را می بینند، نه آقای رییس جمهور مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه سوییسی روحانی برای حل مشکلات/ میخواهند با فرافکنی دولت را تطهیر کنند

شیوه سوییسی روحانی برای حل مشکلات/ میخواهند با فرافکنی دولت را تطهیر کنند