مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-20فرهنگي

جزییاتی جدید از مراسم اسکار؛ از ماسک تا فرش قرمز


برگزارکنندگان مراسم نود و سومین دوره جوایز سینمایی اسکار اعلام کردند ، شرکت کنندگان در این مراسم در حین مصاحبه مقابل دوربین ملزم به استفاده از ماسک نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، در جریان نشست مجازی که میان نمایندگان آکادمی، نامزدها و روابط عمومی های شخصی و استودیوها برگزار گردید، اعلام شد بخشی از مراسم اسکار که در سالن یونیون استیشن لس آنجلس برگزار خواهد شد مشابه یک تولید تلویزیونی در نظر گرفته می شود و بنابراین افراد ملزم به استفاده از ماسک در مقابل دوبین نیستند، با این وجود زمانی که افراد مقابل دوربین نیستند باید از ماسک استفاده کنند.

آکادمی اسکار همچنان اعلام کرد شمار شرکت کنندگان در مراسم اسکار محدود به 170 نفر خواهد بود که به صورت چرخشی در مراسم حضور می یابند.

استیون سودربرگ که در کنار جس کالینز و استیسی شر تهیه کنندگی مراسم اسکار 2021 را بر عهده دارد، تاکید کرد که ماسک نقش مهمی در مراسم امسال خواهد داشت.

شرکت کنندگان در مراسم امسال جوایز آکادمی حداقل باید سه بار پیش از حضور در این مراسم تست کرونا بدهند و در هنگام شرکت در مراسم هم تب سنجی از افراد الزامی است.

همچنین یک فرش قرمز مختصر با حضور سه عکاس و شماری محدود از نمایندگان خبری برای مصاحبه برگزار میشود و نمایندگان خبری بین المللی برای پوشش مراسم اسکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی جدید از مراسم اسکار؛ از ماسک تا فرش قرمز

جزییاتی جدید از مراسم اسکار؛ از ماسک تا فرش قرمز