مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-20سياسي

هشدار یک نماینده نسبت به خطر خشکسالی در شرق ایران


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطر خشکسالی در شرق ایران به خصوص استان خراسان جنوبی گفت: استمرار این وضعیت باعث خالی شدن روستاها و مناطق عشایری و به تبع آن مشکلات اجتماعی و امنیتی برای کشور خواهد شد.

- نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطر خشکسالی در شرق ایران به خصوص استان خراسان جنوبی گفت: استمرار این وضعیت باعث خالی شدن روستاها و مناطق عشایری و به تبع آن مشکلات اجتماعی و امنیتی برای کشور خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی نخعی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: خطر خشکسالی در شرق ایران به خصوص استان خراسان جنوبی بسیار جدی است، کاهش بیش از 70 درصدی بارش ها از ابتدای سال آبی تاکنون واقعاً نگران کننده است و این قهقرای مرگبار اقلیمی، مردم ما را به شدت تهدید می کند.

وی با اشاره به وضعیت فوق العاده بحرانی دامداران و عشایر افزود: به دلیل فقر مراتع و سهمیه تعیین شده نهاده های دامی به هیچ وجه نیاز آنها تأمین نمی شود، همچنین تخصیص های ناقص و بی موقع و فرآیندهای تعریف شده ای که برای دریافت سهمیه تعیین شده نه تنها هیچ کاربردی ندارد بلکه فشار و سنگینی مضاعفی بر گرده آنها وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک نماینده نسبت به خطر خشکسالی در شرق ایران

هشدار یک نماینده نسبت به خطر خشکسالی در شرق ایران