مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-20سياسي

سامانه شاد می تواند در خدمت آگاهی بخشی حوزه درمان باشد


باید از ظرفیت سامانه شاد در راستای ارتقای دانش عمومی در حوزه های بهداشت و درمان و سایر حوزه ها استفاده موثر کرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: باید از ظرفیت سامانه شاد در راستای ارتقای دانش عمومی در حوزه های بهداشت و درمان و سایر حوزه ها استفاده موثر کرد.

وجیه الله نوروزی ظهر امروز (31 فروردین ماه) در جلسه شورای آموزش وپرورش خرم دره ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از زحمات و تلاش های معلمان در راستای تعلیم و تربیت، اظهار کرد: جامعه فرهنگیان به جهت ظرفیت های علمی و تخصصی فراوان و توانایی اثربخشی در حوزه های مختلف، سرمایه گران بهایی برای هر کشوری محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه هر گونه هزینه در آموزش وپرورش یک نوع سرمایه گذاری برای آینده است، تصریح کرد: افزایش و بهبود کارکردهای فرهنگی و تربیتی در گرو تعامل میان ارگان ها و نهادهای مختلف است.

فرماندار ابهر با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی هیچ گونه برنامه تجمعی در هفته گرامی داشت مقام معلم نخواهیم داشت.

این مسئول، استفاده حداکثری از منابع و امکانات را از ضروریات حوزه مدیریتی عنوان کرد و افزود: سامانه شاد قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی دارد و از این ظرفیت می توان در راستای ارتقای دانش عمومی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شاد می تواند در خدمت آگاهی بخشی حوزه درمان باشد

سامانه شاد می تواند در خدمت آگاهی بخشی حوزه درمان باشد