مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-20سياسي

کار سخت رسانه ها در انتخابات 1400/ انتخاب اصلح تبلیغ شود


جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار با اشاره به اینکه کار رسانه ها در انتخابات 1400 با توجه به هجمه ها سخت است، گفت: انتخاب اصلح تبلیغ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن حبیبی پیش از ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشه ورز بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه در اهمیت مباحث رسانه و مطبوعات بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی ایران نقش رسانه در شتاب بخشی به اندیشه های امام خمینی (ره) بسیار مهم بود.

وی با بیان اینکه خدامحوری و رعایت انصاف و کوشش برای حفظ میهن اسلامی از مهم ترین ویژگی های برشمرده از سوی امام راحل برای خبرنگاران است، افزود: بسیج رسانه با هدف همدلی و هم افزایی رسانه ها آغاز به کار کرده و اصحاب رسانه می توانند در این زمینه فعالیت و مشارکت کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به عنوان مهم ترین پیچ تاریخی انقلاب اسلامی، گفت: در روزهای آینده رویداد بزرگ سیاسی هستیم که رأی 12 هزار پست و کرسی کلیدی کشور با این انتخابات تعیین می شود.

وی با بیان اینکه اداره بیش از 92 درصد اقتصاد و درآمد کشور بر عهده قوه مجریه است، افزود: امروز به واسطه چالش هایی که به آن چادر شده ایم انتخابات امسال از اهمیت بیشتری برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار سخت رسانه ها در انتخابات 1400/ انتخاب اصلح تبلیغ شود

کار سخت رسانه ها در انتخابات 1400/ انتخاب اصلح تبلیغ شود