مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-20سياسي

استقبال گسترده داوطلبان از ثبت نام در انتخابات شوراهای روستای استان تهران


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در انتخابات شورای چهارم روستاها 4196 داوطلب، شورای پنجم 4343 داوطلب بوده و در شورای ششم نیز 5209 داوطلب برای انتخابات شورای روستاهای استان تهران ثبت نام قطعی شدند.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در انتخابات شورای چهارم روستاها 4196 داوطلب، شورای پنجم 4343 داوطلب بوده و در شورای ششم نیز 5209 داوطلب برای انتخابات شورای روستاهای استان تهران ثبت نام قطعی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکراله حسن بیگی در هفدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران گفت: مطابق تقویم زمان بندی؛ ثبت نام 597 داوطلب برای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران قطعی شده و با تشکیل جلسات متعدد بررسی صلاحیت ها توسط هیئت اجرایی انجام شده است.

از میان 597 داوطلب ثبت نام شده قطعی در حوزه انتخابیه تهران، 560 داوطلب توسط هیئت اجرایی تایید شده است که حدود 94 درصد را شامل می شود.

وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا عنوان کرد: داوطلبان استقبال خوبی از ثبت نام ششمین دوره شوراهای روستا داشتند و براساس پیش بینی ها مقرر شد؛ در 531 روستای استان تهران انتخابات شورا برگزار شود و با توجه به اینکه برخی روستاهای شهرستان فیروزکوه مطابق قانون به حد نصاب نرسید، در نهایت داوطلبان 519 روستا ثبت نام قطعی شدند و 480 روستای استان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده داوطلبان از ثبت نام در انتخابات شوراهای روستای استان تهران

استقبال گسترده داوطلبان از ثبت نام در انتخابات شوراهای روستای استان تهران