مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-20سياسي

دومین کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد/مجوزهای دست و پا گیر کار دست دولت داد


مجوزهای دست و پاگیر و متعدد برای کسب و کارها که از مهمترین موانع تولید است امروز کار دست دولت داد و موجب شد تا وزیر اقتصاد از مجلس کارت زرد بگیرد.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس، یکی از مهمترین شفافیت و تسهیل شرایط صدور مجوزهای کسب و کار را جویا شدند و بعد از توضیحات وزیر  با 111 رأی موافق، 81 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 239 نماینده حاضر در صحن از پاسخ های او قانع نشدند.

در جریان طرح این سوال سید غنی نظری خانقاه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح سوال نجابت و سایر نمایندگان از وزیر اقتصاد گفت: در اجرای ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سؤال فوق در جلسه رسمی مورخ 27 آبان ماه سال گذشته کمیسیون با حضور 15 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سؤال کننده و وزیر محترم، مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر  اموراقتصادی و دارایی، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (3) ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال می گردد.

  وزیر اقتصاد: زمان صدور مجوز کسب از 100 روز به 7 روز کاهش پیدا کرده است فرهاد دژپسند ، وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال نمایندگان گفت: مجلس در خصوص بحث بهبود فضای کسب و کار در ماه های پایانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد/مجوزهای دست و پا گیر کار دست دولت داد

دومین کارت زرد مجلس به وزیر اقتصاد/مجوزهای دست و پا گیر کار دست دولت داد