مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-20سياسي

شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی در اردبیل محله محور انجام می شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پویش «محله همدل» را از اولویت های مهم فرهنگی در رفع آسیب های اجتماعی دانست و گفت: ظرفیت روحانیت استان برای رفع این آسیب ها بسیار بالاست.

- نمین - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پویش محله همدل را از اولویت های مهم فرهنگی در رفع آسیب های اجتماعی دانست و گفت: ظرفیت روحانیت استان برای رفع این آسیب ها بسیار بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده روز سه شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که با حضور علمای شیعه و سنی شهرستان نمین برگزار شد، پویش محله همدل را از اولویت های مهم فرهنگی در رفع آسیب های اجتماعی دانست و اظهار کرد: پویش محله همدل یک پویش فرا مذهبی و فرا جناحی بوده و هر فرد فعال و دغدغه مند در حوزه فرهنگ دینی در قالب گروه های جهادی و جوانان فعال و هیئت های مردمی با محوریت روحانیون و مساجد، در محلات به شناسایی آسیب های موجود در محله مورد نظر پرداخته و در رفع آن تلاش می کنند.

وی ادامه داد: استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان در راستای اجرای این طرح می تواند موفقیت های زیادی را در حوزه فرهنگ و اجتماع در محلات استان داشته باشد که عاملان اصلی اجرای این طرح در استان نیز جامعه روحانیت بوده و باید از ظرفیت این مبلغان به نحو احسن در راستای پیاده سازی اهداف فرهنگی بهره مند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی در اردبیل محله محور انجام می شود

شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی در اردبیل محله محور انجام می شود