مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-20اقتصادي

رتبه نخست زنجان در توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: زنجان با تولید سالانه 3 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، رتبه نخست کشور را در فرآوری محصولات و توسعه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی کسب کرد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: زنجان با تولید سالانه 3 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی، رتبه نخست کشور را در فرآوری محصولات و توسعه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی کسب کرد.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، از تولید سالانه 3 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته با میزان فرآوری 50 درصدی محصولات کشاورزی، زنجان رتبه نخست را در بین سایر استان ها کسب کرد.

وی با بیان اینکه زیتون، انگور، حبوبات، جو، گوجه فرنگی، سیب زمینی و سیر عمده محصولات کشاورزی قابل فرآوری استان زنجان محسوب می شود، افزود: در چند سال گذشته توسعه صنایع تبدیلی و میزان فرآوری محصولات کشاورزی در استان زنجان روند رو به رشدی به خود گرفته و جزو استان های پیشرو در این زمینه بوده اما با توجه به ظرفیت های موجود تا رسیدن به نقطه مطلوب، مسیر پرفراز و نشیبی در پیش داریم.

این مسئول با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی در گرو بهره گیری از همه ظرفیت ها و ایجاد تسهیل گری های لازم است، تصریح کرد: با گسترش صنایع تبدیلی عواید بیشتری از تولید در مقایسه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست زنجان در توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی

رتبه نخست زنجان در توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی