مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-20سياسي

سازمان های شهرداری علاقمندند به عنوان جزایر ناپیوسته عمل کنند


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: سازمان های شهرداری در حالی که 100 درصد سهام آنها متعلق به شهرداری است، ترجیح می دهند به عنوان جزایر نا پیوسته عمل کنند.

- نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: سازمان های شهرداری در حالی که 100 درصد سهام آنها متعلق به شهرداری است، ترجیح می دهند به عنوان جزایر نا پیوسته عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران در جریان بررسی اساسنامه 19 سازمان های وابسته به شهرداری تهران گفت: هدف ما در این مصوبه ساماندهی سازمان ها از جهات مختلف من جمله آیین نامه مالی و معاملاتی است و براساس مصوبه سازمان ها تا پایان خرداد سال 1400 فرصت دارند که آیین نامه خود را با بند ج ماده 29 تطبیق دهند.

ما می خواهیم سازمان ها از حیات خلوتی خارج شوند، به همین دلیل اساسنامه نمونه تصویب کردیم تا آیین نامه اداری،استخدامی و مالی آنها واحد شود.

وی افزود: سازمان های شهرداری در حالی که 100 درصد سهام آنها متعلق به شهرداری است ترجیح می دهند به عنوان جزایر نا پیوسته عمل کنند.

در بند ج آیین نامه ای که امروز در قالب اساسنامه تیپ تصویب می شود در همه سازمان ها لازم الاجراست و اگر سازمان ها می خواهند تا پایان خرداد 1400 تغییری در آن بدهند آن را به شورا ارائه کنند تا به تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های شهرداری علاقمندند به عنوان جزایر ناپیوسته عمل کنند

سازمان های شهرداری علاقمندند به عنوان جزایر ناپیوسته عمل کنند