مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-20سياسي

توزیع 6470 وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 6 هزار و470 وعده غذای گرم میان نیازمندان استان توزیع شده است.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 6 هزار و470 وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی با هدف رفع بخشی از نیازهای اقتصادی مردم استان در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز شده که در این مرحله بسته های مواد غذایی، غذای گرم و افطاری ساده تهیه و به دست نیازمندان می رسد.

وی با بیان اینکه امسال تعداد آشپزخانه های مهدوی به 63 عدد افزایش یافته است، افزود: آشپزخانه های مهدوی توسط مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان راه اندازی شده که در طول 6 روز اول ماه مبارک رمضان، 6 هزار و 470 وعده غذای گرم در این آشپزخانه ها پخت و با رعایت پروتکل های بهداشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

  ملک پور با اشاره به توزیع افطاری ساده توسط مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و ادارات کمیته امداد در سراسر استان، اضافه کرد: همچنین در طول این مدت 640 افطاری ساده به دست نیازمندان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6470 وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

توزیع 6470 وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری