مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-20سياسي

خطر برگزاری دورهمی های افطاری در شرایط قرمز


با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر، تجمع افراد چه در دورهمی های خانوادگی و چه مراسم در محیط خانه که تهویه مناسبی ندارد و کولر نیز روشن است، - ایسنا/خوزستان دبیر شورای سلامت اهواز گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر، تجمع افراد چه در دورهمی های خانوادگی و چه مراسم در محیط خانه که تهویه مناسبی ندارد و کولر نیز روشن است، قطعا خطرناک خواهد بود.

امراله مردانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تجمعات در مراسم های خانگی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تاکید بر این است که اگر نشستی در مکانی برگزار می شود باید با رعایت کامل پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی باشد.

وی افزود: نشست هایی که در خانه ها برگزار می شود، اعم از دورهمی های خانوادگی و برگزاری مراسم ها و افطاری ها می تواند خطرناک باشد؛ محلی که مراسمی در آن برگزار می شود باید فضای باز داشته باشد.

رهبر انقلاب نیز اگه در روضه و مراسمی شرکت کنند، یا تنها هستند و یا تنها با یکی دو نفر در روبه رو و با حفظ فاصله نشسته اند.

دبیر شورای سلامت اهواز تصریح کرد: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر، تجمع افراد چه در دورهمی های خانوادگی و چه مراسم در محیط خانه که تهویه مناسبی ندارد و کولر نیز روشن است، قطعا خطرناک خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر برگزاری دورهمی های افطاری در شرایط قرمز

خطر برگزاری دورهمی های افطاری در شرایط قرمز