مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-20اجتماعي

خبری از آسفالت مناسب و نور کافی در کمربندی اردستان نیست


کمربندی (محور ترانزیت) اردستان از جاده های پرتردد رانندگان است، اما طولانی شدن مدت خرابی و تراشه برداری آن باعث شده تا شهروندان اردستانی از نامناسب بودن آسفالت سطح آن ابراز ناراحتی کنند و خواستار توجه جدی مسئولان به این موضوع شوند.

- ایسنا/اصفهان کمربندی (محور ترانزیت) اردستان از جاده های پرتردد رانندگان است، اما طولانی شدن مدت خرابی و تراشه برداری آن باعث شده تا شهروندان اردستانی از نامناسب بودن آسفالت سطح آن ابراز ناراحتی کنند و خواستار توجه جدی مسئولان به این موضوع شوند.

تصادفاتی که در اثر تاریکی و کیفیت نامناسب آسفالت کمربندی اردستان رخ داده سبب گلایه شهروندان این شهرستان شده است، به همین مسئولان به فکر حل این مشکل افتادند و برای احداث تیرهای چراغ برق کانال هایی را حفر کرده اند، اما چند ماه است که این کانال ها به حال خود رها شده و بر مشکلات ایمنی این جاده افزوده است.

یکی از رانندگان که روزانه از کمربندی اردستان عبور می کند به ایسنا، می گوید: از نماینده مجلس و فرماندار شهرستان توقع داریم به وضع محور ترانزیت اردستان رسیدگی کنند.

اگر برای من در این جاده حادثه ای رخ دهد و سلامتی ام را از دست بدهم در این وضعیت اقتصادی هزینه بیشتری بر خانواده ام تحمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از آسفالت مناسب و نور کافی در کمربندی اردستان نیست

خبری از آسفالت مناسب و نور کافی در کمربندی اردستان نیست